24 Temmuz 2014 Perşembe

İpi Gergin Tut !!

Dengesizlik diyorum ;  ne garip !  '' kendini yalnızlığa hapsetmek'' gibi çağın hastalığı mı ?
Bu tuhaf huy mu diyeyim artık özellik mi ? Ama huy olsa çağımızla ilgisi olmazdı , insanı çileden çıkarıyor. Adam / kadın bir bakmışsın öyle , bir bakmışsın böyle ... karar verememiş davranışları ; sandalla göle açılmışsın, yalpalıyorsun, miden allak bullak olmuş kusamıyorsun hissi bırakıyor..
Anlatsan anlamıyor kendi ikileminde sersemlemiş..

Ha bazen hepimize olur diyeceksin , yok bu öyle değil ..

Hayatındaki huzursuzluğu kamufle etmeye çalışırken sağa sola çarpmak , serhoş gibi kafa boş gibi , gözler yarı açık ...


Öyle İşte ...

20 yorum:

toprak dedi ki...

sanırım bunu en iyi ben anlıyorum, iyi haber : bu durum geçici
kötü haber : geçmesi için yepyeni, heyecan verici bir şey gerek

Butterfly'ınız dedi ki...

Toprak => Hoşgeldin :) ne güzel ismin var .. hımmm öyle mi diyosun :)

toprak dedi ki...

hoş buldum ve evet öyle diyorum, ben her sene bir kaç kez böyle hissedip geri çıktığımdan ordinaryüs depresyonist sayılırım :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Toprak=> :)) peki. depresyonist hehe iyiymiş bu ..

Seyma Tanis dedi ki...

Geçici olduğuna inanmıyorum ben..
Ya da iyi değilim bugün bilemedim ;)

Butterfly'ınız dedi ki...

Şeymacan => umarım geçer , zararı en çok kendisine çünkü ;)

Aner dedi ki...

Bazen gecici , bazense hic gecmiyor. Yani ben ortalardayim bu konuda :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Aner => Zor işler :)

Bilal Aydın dedi ki...

hani bazen olur ya kelebek dışarıyı görüp camın önüne gelir, tam çıkacakken camla tanışır. sen açarsın pencereyi, tek gününün tadını çıkar dersin ama o anlamaz seni, camla muhabbete devam eder. öyle oluyor bazen/genelde. ya çıkışı göremiyoruz ya da acı muhabbet sarıyor, bırakamıyoruz.
alakasız oldu bu biraz Butt, kusura bakma. :)
geçicidir ama. bağzı şeylerin kalıcı olmaması gerek.

Butterfly'ınız dedi ki...

Bilal => öyle uzun ve güzel bir yorum ki 2 kere okudum :) gönülsel mevzu olmadığı için evet alakasız ama çok çok güzel ;)

safransarı dedi ki...

aha bu sefer de bu :)
http://www.youtube.com/watch?v=JkgmlKxqHYQ

Butterfly'ınız dedi ki...

Safransarı => hihi :)) kısa yolu buldun heee gönder şarkıyı atla yorumu :D teşekkür ederimm .. Psikopat ?? baa mı didin :P

safransarı dedi ki...

Kendini yalnızlığa hapseden biri psikopat değil de nedir :d
sensin tabi :p
sen şarkı bile göndermiyosuuunnn

Butterfly'ınız dedi ki...

Safransarı => dur sen dur :P

narkoz dedi ki...

gergin tutun ipi ama düşecek adam Allah korusun :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Narkoz => ne gelirse başa bu gerginlikten geliyo zaten aman :))

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Bir bakmışsın öyle bir bakmışsın böyleler beni hayattan soğutuyor yeminle :)
Çok zorlar çok.
Bazen düşünüyorum acaba ben de bazen böyle olabiliyor muyum diye. Ama yok ya olmuyorumdur herhalde :)

Butterfly'ınız dedi ki...

4.Tekil => Zaman zaman olmuyor değilim de .. bu kadar değil :S kararsızlık kötü şey

alis dedi ki...

kendi huzursuzluğu ve dengesizliği ile karşısındakinin dengesini bozanlar; iç savaşının yükünün karşısındakinin omuzlarına yükleyenler uzak dursunlar bi.
zaten sağlam değilim, alla allaa!!

Butterfly'ınız dedi ki...

Alis => tam bu ruh haliyle yazmıştım walla ben de bu yazıyı :))