23 Ekim 2014 Perşembe

Başlık Olmayıversin Boşver !

İç seslerin dayanılmaz yankısı kısa cümleler kurmama sebep oluyor son zamanlarda .. Hayatımdaki iniş/çıkışların grafisi cizmeye kalksan kalp krizi geçiren birinin çizimiyle aynı olurdu muhtemelen.

Garip iç sıkıntılarıyla kendimle konuşup duruyor ; içimden taşırmak istediğimde ise ofisteki ajandama yazıyorum.Sonrasında dökülen kelimeler bazen yırtılıp çöp kutusunu boyluyor , bazen saklayıp bir süre orda burda kitapların arasında tutuyorum.Kimi zaman da bloğa aktarıyorum.

Sorun şu ki duygu karmaşası yaşamaktan yoruldum.İstikrarlı , üzmeyen , kin tutamadığım için üzülmediğim yıpranmadığım ilişkiler istiyorum artık.

Yazmakta bile zorlandığım zamanlardayım.Düşünsene yazmakta zorlanıyorum , içimde birikmiş birikmiş kelimelere döküp çıkaramıyorum.Karmakarışık olmuş düğümlenmiş.

Düğümlenmiş ipi çözebilen sorunları da kolay çözermiş annem öyle derdi :) yoksa o '' kaynanasıyla anlaşır '' mıydı ? :D ..

Çözemiyorum bir süredir , canım istemiyor bile öyle söyleyeyim ...

Ne mutlu ediyor biliyor musun ?

Sabahları kalktığımda Şeker'in duyduğu heyecan , ofise geldiğimde Alex'in başını dizime yaslaması .
Yani 2 köpeğin onca insanın veremediği , verip gözüne soktuğu , veremeyip pişman olduğu , zamanımı hatta yıllarımı boşa harcamama sebep olduğu duyguyu ..

Ne garip değil mi ? Tıkandım yine ... dur biraz dinleneyim yazacağım tekrar ..

                                                                                                             
              Ne güzelmiş bu kelebek dimi ?
                                                                                                           Öyle İşte.....

7 Ekim 2014 Salı

Stupid !!

Bazen çok fazla iyi niyetli olabiliyorum . Hemen kendini övmek gibi algılamayın zira ; hiç de iyi bir şey değil hani şu aptallıkla arasında ince çizgi olan iyi niyet seviyesinden bahsediyorum.Fena bi şey yaniii ..

Kendime kızıyorum sonra , içim doluyor doluyor çekiyorum uzatıyorum , oraya buraya koyuyorum düşünüyorum .. bu arada insanlar arkamdan bu da salak haaa diye konuşuyorlar biliyorum ! birine bahsini açtığım bir konunun bir detayını başkasından duyuveriyorum ..

 farkına varmıyor ( ne kadar detaycı olduğumu bilmiyorlar tabi )  , ağzını tutmamış sadece onunla paylaştığım bir şeyi hemde tüm detayıyla anlatıvermiş diğerine.. haberim olmadığını düşünerek canım yaa çok tatlısınnn vs. vs. arkadaşlık ediyor benimle ..

Dönüp tekrar kendime kızıyorum bu kadar aptal olma ! bi kere de önceden gör şu insanları !! bi kere yaaa ..sonra diyorum ki ; anlamamış gibi yapmış olmam onların da aptal olduğu gerçeğini değiştirmez aslında ..
Evi komple temizliyorum geçiyor sonra ... :S


Öyle İşte ... 

25 Eylül 2014 Perşembe

Bırak Kalsın Öylece ..

Epeyce zaman geçti üzerinden ; kadın her atışında kırık parçaları içeri doğru batan kalbini onarabilmek için çaba sarf ediyordu.. dile kolaydı yıllar ..

söylerken bir çırpıda ağızdan çıkıverenler yaşarken hiç öyle kolay olur mu ?

harcanan zaman , duyulan umutsuz ;  bir o kadar da tutkulu aşk ,  insanı duygudan duyguya sürükleyip sonunda batmış bir gemiden kurtulan sahile vurmuş , üstü başı yırtılmış , bir başına koca sahilde hayatta kaldığına sevinememiş biri gibi yapmaz mı ... yapar ...
öylece kalırsın o sahilde , kendini toparlaman kimbilir ne kadar zaman alır.Şaşkın gözlerle bakarsın etrafına daha bir kaç gün önce sallansa da ; sevdiğinin yanında kendini mutlu hissettiğin ne gemi kalmıştır ortalıkta ; nede serhoşluğuyla gönlünü delip geçen o sevdicek ..

Kalbini açmıştın oysa , basit bir şey mi bu ? Kimsenin kimseye yapmayacağı ne varsa yapmıştın .. onun için , sevdiğin için ,'' mutlu olduğu zaman''  mutlu olduğun için .

Belki de bazı aşklar böylece kalmalı .. sonu gelmemeli , getirmeye çalıştığın son aslında bitmek , yok olmak anlamını taşıyorsa eğer .. yaşadığın varsın tüm güzelliğiyle hatıranda sana hissettirdiği temiz duyguyla öylece kalsın ... kalbin kırık parçaları birleşir , yeniden atmaya başlar bir gün .. umarım .. tüm kalbimle bunu senin için diliyorum güzel arkadaşım..

 Bugün  ; senin için yazmak istedim , çünkü ben senin yanında kendim olup göz yaşı da dökebildim , aptal aptal da gülebildim ..

En iyisi boncuktan kuş yapıp pencerene kondurmak aslında ...

Hep kendimi anlatacak değilim ya !! Bugün seni anlatmak istedim , ama yine dostluğunun sıcaklığı sözlere sığmadı  .. ne diyeyim Seni Seviyorum ..



                                                                                                                           Öyle İşte

11 Eylül 2014 Perşembe

Ağır ...

Sonucu hakkında hiçbir fikrinizin olmadığı bir görüşme boğazınıza düğümlendi mi hiç ? İnsanın kalbini yoran o hep boğaza düğümlenip kalanların ağırlığı oluyor ..
Yalnız başınıza oturup ; düşünüp durmak , uzun yılların verdiği uzaklık duygusu , görüşmenin o en sevdiğin için oluşturabileceği her türlü durumu enine boyuna tartmak .. bir şeyler yapmak istemek ama ne söylesen olmama durumu ...
Bu gece içesim var , çok içesim var ... hep diyorum bazen isterim ki  bir kaza filan olsa , hani filmlerdeki gibi hafıza kaybına uğrasam .. hiç bir şey hatırlamasam , her şeyi unutsam.

Unutmak istiyorum yaşadıklarımı , yaşattıklarımı şu yaşıma kadar olan herkesi .. herşeyiii ... tam şurama bi şey oturdu apağır  ! kaldıramıyorum bazen , özellikle böyle durumlarda güçlü falan olamıyorum.



Bir resim eklemek istedim sonradan sonradan ; işte benim ailem kızım , ben , şeker <3 Seviyorum ..

Öyle İşte ..

5 Eylül 2014 Cuma

Bu Şehir

Diyebilmeli insan ;





                                         Nazım demiş ; ne güzel demiş ... peki biz diyebilecek miyiz ?
                             ben ve benim gibi olanlar yani  , düşünüyorum da çift kişilik yatak bizim
                                                                             neyimize
                                                                       bu saatten sonra  
                                                                     anlayabilen olur mu ?
                                                       hani belki de yalnızca sarılmak  ve ağlamak isteğini  

                                                                     ....Sanmıyorum .....


Öyle İşte ...


1 Eylül 2014 Pazartesi

Sırıtkan çocuk Butt :)

Şöyle ki ;

Birine o denli güvenebilmek insanın ağzını kulaklarına vardırıyor .. yani mutlu olmayı unutmuşsun ya hani , güvenebildiğin herkes sana candır hani .. aşk meşk gibi bi şey değil .. ama inanın bana çok daha değerli :))




Kaybetme beni yine emi , unutma bi yerlerde .. 

Öyle İşte ...

26 Ağustos 2014 Salı

Zaman'e


Zaman diyorum ;  hani bu kadar değerli ve çabuk geçtiğini bildiğimize göre ,





 kaybedileni hesaplamak da zaman kaybı ... bunu dikkate almamız gerekmez mi ?Dali'nin bu tablosunun adı '' Belleğin Azmi '' imiş .. Akıp giden zamana karşı belleğimizin gösterdiği  azim , bize zarar mı veriyor acaba ? Düşünmeden edemedim ...


                                                                                                             Öyle İşte ...

19 Ağustos 2014 Salı

Yaz Sonu , Yaz Kızım !


Bu aralar ....



Ne tamamlayabildim , ne tam anlayabildim ..

Öyle İşte ...

11 Ağustos 2014 Pazartesi

Melek Hikayesi 2

Gündemin , siyasetin , savaşların , üzüntülerin iç boğduğu şu günlerde yüzünüze tebessüm kondurmaya geldim ; Holda'yı hatırlarsınız şu yazımdan Bir Küçük Melek Hikayesi .. durumu iyiye gidiyor. Paylaşacağımı söylemiştim :D ... Buyrun önce / sonra fotoğraflarıyla Holda  ...

ÖNCE ...


SONRA ...


Hadi gülümseyin hala güzel bir şeyler olabiliyor .. H.B tedavi masrafını karşıladı , umarım şansı devam eder de bir yuva bulabiliriz , gerçi sokak köpeği olduğu için zor .. Cins olması lazım malum ! 

Öyle İşte ..

Not : 17.08.14 Pazar beslemesinde barınağa bıraktık.. şaşkındı ... :( kimse sahiplenmedi tabii haliyle ..evimde 2 tane var alamadım da .. aklım kaldı , öylece baktım ardından ..
Not 2 : 18.09.2014 geçen hafta sahiplendirildi .Çok çok mutluyuz , bir Öğretmen ailesi sahiplendi.
Sıcacık 2 çocuklu bir ailenin yeni üyesi artık , güzel şeyler oluyor bu hayatta zaman zaman..


2 Ağustos 2014 Cumartesi

Aldatıldık !!

Sabah sabah sokakta tam da evimin önünde kazı çalışması yapılması sinirlerimi zıplattı evet ! ama biraz sakinleyince yazabilirim diye düşündüm..
Şu şarkıyı hatırlayanınız vardır '' ehe dino Butt :P ''  ne kadar da ben ve benim gibi bloggerları anlatıyor değil miii ? 


Hani şu gereksiz yere verdiğimiz tavizler , ilişkileri kurtarayım derken kendini pırtık pırtık etmeler , anlayınca atı alan Üsküdarı geçmeler ... efendime söyliyimmm kendini bu saçma girdaptan kurtarma çabaları , üst üste yapılan hatalar .. Bir yerde okumuştum bir zaman ;  '' saçma sapan adamlarca güveni yerle bir edilmiş kadınlar'' demişti.. adamlarda denebilir elbet ; ama bu aralar empatik olamıyorum sadece bu taraftan bakabiliyorum sorry ... Blogger marşı gibin :)) Dinleyin ...

Öyle İşte .. 

31 Temmuz 2014 Perşembe

Sıcak Bayram

Orman Beslemesini birlikte yaptığımız arkadaşlarla Sakarya / Kocaali sahile gittik bayram tatilinde .. Bizde minibüs ; gelen herkesinde köpeği olunca aynı zamanda kuçularımıza da bayram gezmesi oldu . Blog için uygun olacağını düşünerek çekilmiş bir fotoğraf ekledim :))


Oraya gidiş sebebimiz aynı zamanda İstanbul'u yeni ''terk etmiş '' :))  , fırın açmış olan arkadaşımızı ziyaretti .. Dost sohpeti , sıcak ekmek , deniz , kuçularımızı mutlu etmenin eksta mutluluğuyla dolu sıcacık bir bayram oldu ... Her günümüzün bayram olduğu güzel günlere .. Aha bu da arkadaşımızın bizim için yaptığı özel ekmek :D

Öyle İşte :))

24 Temmuz 2014 Perşembe

İpi Gergin Tut !!

Dengesizlik diyorum ;  ne garip !  '' kendini yalnızlığa hapsetmek'' gibi çağın hastalığı mı ?
Bu tuhaf huy mu diyeyim artık özellik mi ? Ama huy olsa çağımızla ilgisi olmazdı , insanı çileden çıkarıyor. Adam / kadın bir bakmışsın öyle , bir bakmışsın böyle ... karar verememiş davranışları ; sandalla göle açılmışsın, yalpalıyorsun, miden allak bullak olmuş kusamıyorsun hissi bırakıyor..
Anlatsan anlamıyor kendi ikileminde sersemlemiş..

Ha bazen hepimize olur diyeceksin , yok bu öyle değil ..

Hayatındaki huzursuzluğu kamufle etmeye çalışırken sağa sola çarpmak , serhoş gibi kafa boş gibi , gözler yarı açık ...


Öyle İşte ...

22 Temmuz 2014 Salı

Diyememek Üzerine

Bir yıldır senin için sakladığım o gül gibi kokan parfüm var ya .. onu kullandım .. kokusu önce bir garip geldi sonra alıştı ama burnum..

Gözün aydın mı demeli ? Yoksa kaçırdığın trene vahh mı etmeli ? Bilmiyorum ben ... Diyemedim de zaten ya boşver ..


Bakma öyle bir yıl dediğime, zaman  karışık bu cümlelerde biraz , dünyanın yedi günde yaratıldığına inanır gibi ..  hayal edilemez bir imkansızlık ;  gerçekmiş hani ..

Öyle İşte ..


21 Temmuz 2014 Pazartesi

Kaldırımdaydı

18.07.14 saat 16:10 ..
Bugün bloğa yazmak gelmedi içimden ama yine de yazdım.İş yerinde ajandayı aldım düşündüm , düşündüm boğazımdaki düğümü çözmenin tek yolu yazmakmış anladım. Üzerini karalayıp durarak yazıyor ; düğümü ufak ufak atmanın hafif rahatlığı ve suçluluğunu hissediyor gibiyim ..
Gördüğüm bir resim , işittiğim bir söz,okuduğum bir kaç cümle yada hepsinin toplamı.Uzak bir yerlerde aşksız ve yalnız değil de evsiz ve tedirgin olduğu için yaşamdan zerre zevk almayan birileri var..biliyorum..Bu ''u''mutsuzluğun üzerine beyaz bez parçalarına sarılmış ,küçük çocuklarının belkide parçalanmış cesetleri ellerine tutuşturulu veriliyor .. empati kurabildin mi ? ben kurmaya çalışırken irkildim..yapamadım..

Yada , yada ne bileyim yolun kenarında korkuyla titreyen ve boyu ancak o kaldırım kadar olan küçücük beden ki ( bu yazıyı bana o yazdırdı ) ; büyüyecek ve '' yalnızlığım bu koca şehirde üstüme üstüme geldikçe soğuyorum hayattan..kalın kalın duvarlar ördüm kendime , evime aileme . Bir parça anlaşılmak için büyük şehrin sıkıntısı , binalar , araba gürültüsünden sıyrıldım , deniz kenarındayım Laptopum elimde içime denizin tuzlu nemli havası dolarken mutsuzluğumu kelimelere döktüm , rahatladım '' diyebilecek mi ?

Öyle ya kimsenin hayatı kolay değil .. Gördün mü bak ikinci kısmı yazarken hiç karalama yapmadım.Kelimeleri seçmek ne kolaydı.Değil anlamak ''yazmak'' bile zor savaşlarda ölen çocukların kederini.. Bir de resimlerini yada videolarını görmek istemiyorum .. desem ..

Mutsuz , umutsuz ve yalnız geçirmek için çok kısa ve acımasız değil mi hayat ?

Bir de ateşler içinde bir küçücük ülkenin acılarına tutunup kendine paylar çıkarmak ne garip ironidir ?
Müsaadenizle ben gidip biraz ağlamak istiyorum ..

Öyle İşte 

15 Temmuz 2014 Salı

Didik,didik Parça Pincik :S

Herkesle kolay anlaşır o şöyle bu böyle diye pek kategorilere ayırmam.Gruplaşma kutuplaşma tipine giyimine , kültürüne göre insan ayırma huyum yoktur.Bir noktada buluşmak yeterli olur benim için , önceden karar vermem yani .. anlatabildim sanırım ne demek istediğimi .Kendini beğenmiş ve kasıntı bulurum o tipleri.Özellikle sosyal medyada şucu bucu fotoğraflarına yayınlamayı bırak yorum bile yapmam.
Abes geliyor bana kim oluyorum ki ben diye düşünürüm.Fizik olarak ''çirkin'' bulunan insanların fotoğraf yada videolarını paylaşıp ahahaha tipe bak koptum türünden paylaşımları görünce sinir oluyorum mesela ..

Gelgelelim konu ikili ilişkiler olunca bir katagorize etmeler , bir çok pis insan ayırmalar .Huy bakımından binbir kulp takmalar , ince ince düşünürken '' oha ! '' diye kendi kendime iki tane yapıştırasım gelmeler yakamı bırakmadı gitti ...Huyunu suyunu didik didik ettiğim kimse geçer not alamıyor vesselam ..


Resim de pek güzelmiş .. 

Öyle İşte ..

12 Temmuz 2014 Cumartesi

Butt'unuz ve 5 Mimi

Bloggercan  Dördüncü Tekil Şahıs mimledi .. Teşekkürler cankuş . Aşağıdaki 5 kelimenin bize ne anlam ifade ettiği gibi bir soru sanırım ..Hadi bakalım ben aldım kahvemi bak ;  sen de al ..


AŞK

Bu konuda ne düşüneceğimi fena halde şaşırmış durumdayım.Güzel bir şey olduğunu hatırlıyor gibiyim :S Aşk insana kendinin ne olmadığını gösteren ..

HAYAT

Yaşadığın sürece sürecek olan .. İçini doldurmaya çalışmalı , boş geçince sıkıcı olan :S

UMUT

Hep var . Var olması gereken , hatta istemesek bile bir yerlerden yakamıza bir şekilde yapışan.İyi ki de yapışan..

ACI 

Öyle veya böyle yaşam içinde istisnasız herkese bir veya bir kaç kez uğrayan , bazılarından bir ömür gitmeyen.. 1 mum hep yanar hani ..

GÜLMEK

En temel mutluluk belirtisi .. bazısının yüzüne öyle yakışır ki , hafızana yerleşir.Güzel gülüşü ile kalp çalan uğruna şarkılar yazılan çoktur öyle ya .. İnsanın günde bir kaç kez ara öğün gibi alması gereken ..

unuttum bak yine :S ben de mimleyecektim ;
Pehito ve Ali Çalışkan

Öyle İşte ...



10 Temmuz 2014 Perşembe

Dikkat Duygular Ortada Mimi :S

Bloggercan Persephone mimlemiş , bildiğin saklanıyordum bu mimi ohhh kimse mimlemedi şükür diye :S Teşekkürler canım hakkaten iyi oldu yaniii ... :P .. Buyrunuz açık seçik Butt !! :D

1.En çok kırıldığın / incindiğin kelime? 
Oooo sen bunu Butt'a sorarsan sayfa dolar.Bilhassa önem arzeden bir mevzu ise şayet , herrr şeyden kırılabilirim ... ''şunu mu demek istedi hıh kırıldım işte ''  :))

2.Herkesin kullandığı bir kelime olur.Ama senin için bir insan olur.O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın?Ne düşünüyorsun?
Ya bana herkes desin ama sevdiceğim '' yavrum '' demesin mesela .. Alınırım hafif kadına söylenirmiş gibime gelir .. saçma dimi ?

 3.Seni en çok duygulandıran şarkı?
Sertap Erener '' Lal '' ve Leman Sam '' Rüzgar '' her zaman gözlerim dolar bu iki şarkıda ayıramadım..

4.Daha önce seni bırakan biri geldi.Senden bir şans istedi sen de o şansı verdin.Ama buna rağmen yine bırakıp gitti.Şimdi yine pişman ne yaparsın?
Hah ! Tam şu anda ne yapmam gerekiyorduysa onu yapıyorum zaten .. ok biraz geç kaldım ama :S

5.Nefret mi aşk mı?
Nefreti hiç bilemiyorum ben , iyi bir şey değil ama öyle göründüğü gibi .. Aşk o zaman !

6.Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
O birinin kim olduğuna bağlı sevdiğim insan , annem , kardeşim yada kızımsa maymunluk bile yaparım kendimi affettirmek için ..Geri kalan arkadaş akraba vs. ne biliyim özür dilerim , gönlünü almaya çalışırım.


7.Nasıl ağlarsın,bağırarak mı içine atarak mı?
İçime kaçarak :S

8.En korktuğun şey?
 Deprem.Enkaz altında kalma ve ölmeme ihtimali .. kızım kalırsa düşününce .. neyse kapatalım konuyu ..

9.Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin?Kendini nasıl sakinleştirirsin?
 Eskiden ruhum sıkıldığında yalnız kalabileceğim bir yere giderdim , yada evde kapıları perdeleri kapatır boşluğa öylece bakardım.Şimdi meditasyon yapıyorum , ya çok iyi geliyor.Ama ben meditasyonu Allahın ismini 100 defa söyleyerek yapıyorum.. o anda ruhuma iyi gelecek hangi ismi ise .. sentez yani :)

10.Bazen kızılmasından hoşlanırsın.Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?
 Başak burcunun klasik özelliklerinden biridir , eleştirel biriyim ben en çok da kendimi eleştirir bunaltırım.Yani bana rahatça kızılabilir ben zaten muhtemelen önceden kendime kızmışımdır o konuda :D sorun yok ..her konuda  yani :D

11.Şiir/Müzik/Öykü/Deneme?
Önce Müzik her daim :))

12.En son ne için ağladın?
 En son içim yana yana Soma için ağladım .. bi de geçen gece sinirden ağladım o sayılmaz ama :S

13.Birinde hemen etkilendiğin özellik?
Karşı cinsse sakin ,vakur duruş , hemcinsimde hanımefendi ve naif tavır

14.Dayanamadığın şey?
 YALAN ... net ...

15.En sevdiğin duygu?
Çocuklarda ve hayvanlarda gözlerine baktığın zaman içinde hissettiğin temiz sıcaklık .. çok seviyorum onu ben..

Öyle İşte

8 Temmuz 2014 Salı

Nasıl Olacak Doktor ?

Diyemedim ki ;

O dediğin gibi bir kişilikte tek bir insan tanıdım ben o da sensin ..biliyorsun ... bana kendini tarif etme ya da et edeceksen.. geç olmadan ..

Dedi adam ... kadın mı ? sustu ....

                                         

 Öyle İşte ...

7 Temmuz 2014 Pazartesi

Bir Küçük Melek Hikayesi

Türkiye'de yaşayan bir çok sokak hayvanı gibi 1-0 yenik başladı hayata , hastalandı 2-0 oldu sonra ........Beykoz'da bir köyde yaşıyordu , etrafında onca insan kimse umursamadı 3-0 ... Veee..
Bir Ramazan günü ; onu görüp bir kaç güne oradan alacağı Meleğini yolladı ALLAH ...

 H.B onu Ormana giderken gördü dönüşte mutlaka bakmak istedi , hep birlikte köye yöneldik .. bulduğumuzda ''Köy Kahvesi '' nin önünde küflü , yemyeşil , kupkuru bir ekmek vardı ağzında...


Abartısız söylüyorum bir kaç dakikada yarım kiloya yakın mama yedi , yarım saate yakın durmadan su içti .. Aldık kliniğe götürdük kanında parazit varmış .. Adını Holda koydu meleği ...



Fotoğraflar klinikten ilk gelenler , inşallah iyileşecek :)) Sağlıklı halini de paylaşırım  ..


Vicdanın yoksa söylesene insanoğlu ne işe yararsın !!! 


Öyle İşte ...

4 Temmuz 2014 Cuma

Gece Rengi Kadın

Öyle güzeldi ki , simsiyah gece rengi gözleri kocamandı.Uzun siyah kirpikleri dantel oyası gibi süslerdi o gözleri , kuzguni siyah saçları gürdü , omuzlarından düşerdi nazlı nazlı .. incecik fiziği güzelliğine baktıkça baktırırdı , kalınca dudakları güzel kızlarına da geçmişti genetik olarak .. kimselerin olmadığı ellerde bir başına yaşamaya çalışırken hayatını , evli ve çocuklu bir kadın .. evin tek oğlunun eşi dolayısıyle tek geliniydi..
Birini sevmişti çook sevmişti , o en yakın arkadaşının sesini beğenir yıllar önce kendisine o zamanın şartlarında telefondan dinletilen şarkıyı söyletirdi .. simsiyah gözleri dolarken ; geceleyin gökyüzüne bakar gibi olurdunuz , pırıldardı gözyaşları yıldızlar gibi..



Hayat herkese olduğu gibi ona da oynadı o garip oyunları , sevdiğine varamadı .. adını bile anamadı ...
Unutmamak ona hiç birşey kazandırmadı , sevmek hep o çoook uzaklarda kaldı geri gelemedi..Yıllar geçti sonra ; kızlar büyüdü anneleri gibi güzellik giyindiler , onun yüzüne hafif belirsiz bir hüzün oturdu , hiç gitmedi gülümsese bile ... çünkü kalbi hiçbir zaman bir daha öyle dolmadı..

Öyle İşte ... 


2 Temmuz 2014 Çarşamba

Frenlerim Ne Sağlammış..

Karanlıkta elimi uzattığımda önümü hiç görmesem de tutacağım el ne zaman bulacak elimi acaba ? ya da ben  cesaret edip uzatabilecek miyim ki o eli ?

Yoksa vakit çoktan geçti de saçmalıyor muyum ? Yalnızlık saçmalatır ya bazen ..hayat iş/ev/iş/ev şeklinde akıp gidiyor tuhaf bir panikleme yaşıyorum ; kendimle durup durup didiştiğim..Normal midir bilemiyorum , yalnızlıktan korkuyorum son zamanlarda..biliyorum saçma gelecek ama sanki sanki böyle hiçbir zaman korkularımı aşamayacakmış gibiyim.Tam hadi Butt at bir adım dediğim anda bir şeyler beni frenliyor , yakın hissetmekten öte bir adım atmaktan ölesiye korkuyorumYaşadığım onca olumsuzluğa rağmen kendimce neşeli biriyim aslında , ne biliyim geçen orman beslemesinde tanışıp evinde kaldığım arkadaşım ( hayatlarımız çok benzer konuştuk uzun uzun ) dışarıdan bakıldığında hiç belli etmiyorsun dedi.Bunca sorun , yalnızlık hiç yansıtmıyorsun.İnsanın hüznü yüzünden okunur , senin hiç anlaşılmıyor.Doğru da söyledi o dahil gerçek duygularımı  ,yaşadıklarımın hüznünü yansıttığım kişi sayısı çok çok az , hatta dur ya yok gibi bi şey ..  belkide problem burada ..

Öyle İşte ..

1 Temmuz 2014 Salı

Başka Diyarlar


Ruhunuzu alıp , başka diyarlara götürmeye geldim...


Ney'in sesini dinlerken sizin de benim gibi ağlayasınız geliyor mu ?


Öyle İşte :)

27 Haziran 2014 Cuma

Butt'unuz Gezmelerde

Beykoz orman beslemesi bana hayvanlarla geçirilen kaliteli zaman haricinde çok kaliteli arkadaşlıklar sağladı bu postu onlardan biri olan çok değerli melek kalpli bir kadının evinden yazıyorum.. Öyle ki aynı duyguları paylaştığın insanlar hani böyle yıllardır tanımış gibi olursun , şaşırırsın nasıl bu kadar iyi hissedebildiğine.. Birlikte Nişantaşı'nda bir Kafe'ye gittik  Butt'unuz tarot falı baktırdı, çok bir merakım yoktur ama bik  bikinden sonra kadının isabetleri sözleri karşısında epeyce bir şaşırdı ve şimdi ey ahali Ağustos ayı içinde efendim adının içinde xx harfleri olan böyle yanaklı  iştahlı birini bekliyoruz .. Öyle tasvir etti :) Ehe tutarsa söz buraya yazıcım hangi kafe olduğunu .. Öpüyorum herkesleri iyi geceler.. Biz bi kaç gün kızkıza takılıpPazar Beykoz'a gideceğiz elbette ;).                                                               Öyle İşte

25 Haziran 2014 Çarşamba

Şaşkın Anne Kelebek ..

Efenim bir güler misin ağlar mısın  Butt anısıyla daha karşınızdayım .. ,
Bu kez cahil anne Butt'un komedya maceralarını okuyup gülümseyelim hep beraber ..



Yıl 1993  .. Alaman ellerinde öyle merdivenleri silmek için kapıcı filan yok .. her kat belirli günde kovayı bezi alıp bir güzel kendisi siliyor..  kızçem 1 yaşından küçük , merdivenleri silmem gerekiyor lakin ; çocuk ben bir odadan diğerine geçerken bile ağlama dönemlerinde ( anne olanlar bilir :D ) ..
Nasıl yapayım ne edeyim her hafta bir dert .. önüne oyuncakları dizdim ( ki inan bana o oyuncakları bilhassa barby bebekleri ona diye çaktırmadan kendime alıyodum :D düşün artık ) usul usul yavaş adımlarla evden çıktım kova + bezle .. başladım merdivenleri silmeye , tabi biraz sonra yaygara koptu nasıl ağlıyor ..
aman dedim ağlasın birazcık napiim , hızlıca silmeye çalışıyorum .. içim rahat etmedi tabii koşar adım girdim eve .. de .. çocuğun sesi bir boğuk geliyor .. derinden böyle uzaktan uzaktan.. Allah Allaaahh arıyorum ediyorum ses var çocuk yok evde :D
Şöyle bir ses geliyor '' taak '' diye cırlaması daha kuvvetlenip , ağlıyor da ağlıyor .. panik oldum nerde bu çocuk ... gardrop içine baktım , banyoya baktım.. yok !
Neden sonra mutfakta lavabonun altındaki dolaptan ( dolaplar  şıpşıplıydı bir noktadan sonra kendi kapanıyodu )  sesin daha cırlak geldiğini anlayıncaaa ... Allah dedim !
çünkü lavabonun altı akıttığı için altına plastik çok da büyük olmayan bir leğen koymuştum , yani 1 yaşındaki çocuğun poposunun sığabileceği bir leğen :S ... sen onun içine gir , kafayı da lavabonun borularına sıkıştır , çıkmak istedikçe ''taak '' vur , vurdukça daha bi ciyakla ...
Leğenle birlikte çocuğu dışarı aldım , altındaki bez o pis suyu da çekmiş .. Allahım ağlamaktan perişan olmuş direk banyoya o şekilde taşıdım ..
Merdiven silerken kızçemle maceralarımız bitmedi ama  :D diğerleri daha sonra ..
Velhasıl o zamanlar  hep annemin dediği gibi , çocuğun çocuğu olursa böyle olur :)))

Öyle İşte ..


Romantizm

Şeker , gün batımı ve ben ...


Romantikli fotolar ;)



Öyle İşte ... :))

24 Haziran 2014 Salı

Çöpten Muhabbetler !!

Bu sabah mahallemizde sürekli olarak görevli ; yerleri süpüren temizlik görevlisiyle aramda geçen konuşma !! ;

- Günaydın , kolay gelsin :)
- Günaydın abla , hava sıcak bugün :)
- ee evet ..
- abla siz şu evde oturuyosunuz , kızınız var dimi ? eşiniz yok ama ... dimi ?
- hııı ee evet ( hayırdır şeklinde bir bakış benden ) .. ??!! bir taraftan da yürümeye çalışıyorum ..
- gitme gitme şey dicem evlenmeyi düşünüyon mu gene ?
- içimden ( ohaaa )  , ne !! ne diyosun kardeşim sabah sabah Allah Allaaahh !! Şuursuz !!
- ya sordum tek ....

Afallamış sinirden allak bullak olmuş bir biçimde bakkala girdim .. bakkal abla ;

- Ana noldu yüzüne kız ? kireç gibi olmuşun , su vereyim mi ?
- Yok abla açık renk fondöten sürdüm seviyom ben böle , beyazlık seviyom !! şeklinde çemkirilir...

Yahu ben sana her sabah , hani böyle küçümsermiş gibi olmasın işçi kardeşimizdir , her sabah karşılaşıyoruz insanlık edelim ayıptır '' kolay gelsin '' deyip selam verelim dedim de ??!! Sen ne anlamışsın be adam !!!
yok yahu ... olmayacaksın insan minsan !! odun olacaksın walla bak... Sinirlendim yine ... öfffff ...

Öyle İşte ...

Acaba ??!!

Acaba ne demek istedi ? diye başlayıp yanlış anlamalar zincirlemesine giden düşünce kalıplarım ömrümü yedi .. hııı bunu demiştim ben ama sahi :S





22 Haziran 2014 Pazar

Ortaya Karışık

Ortaya karışık yazasım geldi , bugün böyle ... ayy Cem Yılmaz'ın gösterisi geldi aklıma ne veriyim aabime ortaya karışık hihi .. neyse ..
Hafta içinde sevgili blogger arkadaşım  Ali Çalışkan'a bir yorum yaptım , aa o da ne karşılığında 3 'lük yazmış ( dörtlük değil ama üçlük , o ara dikkat edememiştim ) .. gözümde şöyle canlandı , bana da at ordan öylesine bi şeyler dedim , havaya baktı 2 dk hımmm düşündü veee ;

  • İçimi döktüm kıyı ucuna
    Gülümserken şöyle bulutlar örtsün güneşi
    Ne gerek gözlerin varken..
    Ali Çalışkan
yazıverdi , bayılıyorum böyle güzel cümleleri sıralayıveren insanlara . Başarılı :) teşekkürler Ali ..

Kızımla hafta içi fırsat sitelerinden tırnak için makineyle yapılan french var onu yaptırmaya gittik.İzmir'e gidecek yine çalışmaya benim kuzum , denize girsen de çıkmıyomuş o zımbırtı neyse .. yine gittik mi Akmerkezin tam karşısında kokoşların cirit attığı bir kuaföre amanın istemediğin ot burnunda biter , bu aralar kokoşları çekiyorum sanırım :S .. bu kez ; canlandır bak gözünde bir hatun esmer baya böyle kara / sarı esmerlik vardır ya öyle esmer ama .. sarı / sappsarı saçlar gözlerde mavi lens valla bak .. Krem rengi omuzu yandan düşük bir bluz , beyaz ara ara yırtıkları olan pantolon , krem rengi 15/20 cm topuklu ayakkabı .. yani üstü salaş , altı spor , en altı klasik :D bir giyim.. tırnaklarını nasıl diyim doğan pençesi gibi yaptırdı , 2,5 saat filan sürdü kasaya gitti ödeme alınırken ellerine baktı baktı , yapan çocuğu aynen şu şekilde yanına çağırdı ;

- Gel buraya bakim sen gel gel !!! olmuş mu şimdi bu ..

Çocuk gitti , tekrar oturdu masaya 40 dk filan daha sürdü , kireç beyaz sürdürdü o pençelere '' hah böyle doğal oldu '' dedi ... hıyyyy çıkarken arkasından sırtına atlayasım geldi .. hoş bi de iri yarı beni duvardan duvara yapıştırır ayrı konu :D üstüne bir de kuaförde çalışan adam asılmaz mı ? Küreği kullandık mecburen ..


Bu aralar az biraz da böyleyim :)) Meditasyon işi rast gitmiyo mu ne :S 

Öyle İşte .. İyi Geceler :D

19 Haziran 2014 Perşembe

Farkında mıyım ?

Geriye dönüp baktığımda ,
 ki ;  bir iki bayanla bir araya gelsem hep bir kıyas yapmaya başladım bu da yeni türedi :S .. evli olduğum uzun yıllar boyunca hiç bir şey istememişim .. baya böyle çantada keklik saftirik bi şeymişim ben öyle diyolar .. bilmem ne marka çanta yada ne biliyim heves ettim arkadaşımın var şundan alsana filan demedim ben hiç..hiç hemde..takıdır, ne biliyim öyle şu modaymış bundan alsana bana filan hiç demedim..
hiç para saklamadım mesela , görüyorum/duyuyorum kadınlar kenarımda ohhooo adamdan gizli mutlaka bi kaç kuruş olur diyor... ben hiç yapmadım walla bak..hiç.
sonraaa tek bir yalan söylemedim , gizli saklı hiç bir şey yapmadım.kadınsal zekanın kıvrımlarında dolaşan (hiç inkar etmeyelim biz bizi biliriz .. erkeklerin düşünemeyeceği nice ayrıntı 1 sn de geçer dolanır bizim aklımızdan ;)   )  binbir düşünceyi eşim olan insana karşı hiç kullanmadım.ayıbıma gitti.ters geldi.


kimi kadına göre salaklık bu yaptığım , kimine göre erdemli tavır .. bana göre ise ;

değişen bir şey yok , yine seveyim yine aynı olurum büyük ihtimal..

erdemli bir salak belkide :S

eee farkındalık mı oluyor bu şimdi ?    

Gideyim şu mutfağı toplayayım bari .. :D

Öyle İşte
                                                                                       

15 Haziran 2014 Pazar

Vazgeç'ememe !

Vazgeçememe tutkusu diye bir şey var . Hiç yaşadınız mı bilmiyorum , bazıları baya böyle tutkuyla vazgeçemiyor.Ona tutkun yani saçma bir biçimde.Yapacağını yapmış , olayı bitirmiş üstüne ayrılmışsın zaman geçmiş ... ama ben senden vazgeçemiyoruuummm... neyyy !!?? nasıl yanii ??!!
Ben milyon yıldır buradayım ya , hiç bir yere gitmemiştim ki ? adım bile atmadım ...
Yahu sen değil miydin çekip giden , yapamıyorum ben ; seni de mutsuz ediyorum hakkım yok vs.vs..bıdı bıdı...eee sebep ? yok bir sebep aslında vazgeçememeyi seviyor o !
Zırıl zırıl ağlasın , acılar çeksin bu arada hayatına devam etsin  , ama  arka cebinde her ihtimale karşı sen bi dur.. güvence yani bir nevi..sen bu arada hayatına bir türlü devam edemiyorsun tabii , karşında sürekli üzülen senin için gözyaşı döktüğünü iddia eden biri , olmuyor yani huzursuz oluyorsun..
Sonra başlıyor psikolojik kalaşnikof taraması ;
- Eee ama ben senden başkasıyla yapamıyorum ki ? ( doğru tabi daha salak birini bulman zor ihtimal )
- Seni ben / beni sen anlarız biliyosun. ( ehh , hiç bir konuda dürüstlükten şaşmadığım için gözümden anlarsın beni .. normal )
Böyle uzayııppp gidiyor...
Her insan ikinci bir şansı hak eder değil mi ?
Peki ikinci şans bir insana max.kaç kez verilmeli ?
Benim düz kafa yine almadı bu işleri , almıyor...

Kısır yicem ben ..


Öyle İşte .. İyi Geceler

14 Haziran 2014 Cumartesi

Doğal Bakım

Benim için güzellik iki okka makyajdan çok doğal bakım , beni tanıyanlar bunu bilir.Doğal içerik takıntısı , aromatik yağlar , bitkilerle yapılan reçeteler hep ilgi alanıma girmiştir.Masaj bile öğrendim bitkisel yağlarla vs. uğraşırken.Birebir denediğim ve faydasını görüp rutin uyguladığım basit pek vakit almayan bakım uygulamalarını paylaşayım istedim.Belki birilerinin işine yarar.Resimdeki kitap pek yardımcı ..


Cilt 
Ciltten başlayalım , bunun ennn ucuz ve basit uğraştırmayan mükemmel sonuç veren çaresi MAYA . Bildiğin kuru hamur mayası.İçebiliyorsan 1 tatlı kaşığını 1 bardak soğuk süte ekle her gün iç.Bak bakalım saçların , cildin,tırnakların nasıl oluyor.Vakti zamanında mayayı savaş yaralarına sararlarmış , hücre yenileyici özelliği sayesinde bir süre sonra cildin pudra sürmüşsün gibi oluyor.Dene , pişman olmazsın.He içemedin mi ? o zaman haftada 1 kez kuru mayayı cildin karmaysa suyla / kuruysa sütle çamur kıvamına getir sür yüzüne , etkisi içmekten daha uzun vadede görülüyor ama bildiğim gördüğüm ennnn etkili maske. Banyo sonrası lavanta yağını  veya çilek+vanilya ( ikisi karışınca tipitip sakızı gibi kokuyor bayılıyorum ben ) yağını sürerim ben vücuduma ve saçlarıma kokusu uzuuun süre gitmiyor onu da deneyebilirsin.Asla duş jeli bilmem ne kullanmam.İçeriğinde binbir türlü kimyasal / kanserojen var.Kabak lifi + has zeytinyağı sabunu veya lavanta , kayısı , nar çeşit türlü doğal sabunlar. Şampuan binbir türlü doğal içeriklisini denedim enn güzeli Nude ve Otacı defne + zeytinyağlı olanı çıktı.Doa Kozmetik diye bir marka var İzmir merkezli sabunları kaliteli ve uygun oradan alırım hep.Bitkisel yağları da aynı şekilde ya Karden markası yada Doa'nın bitkisel yağları.Gülsuyundan başka tonik / temizleyici tanımam , almam.

Saç
Saçlar için zeytinyağı ne kadar faydalı hepiniz denemiş görmüşsünüzdür.Lakin arındırmak vs.zahmetli ben yine mayayla maske yapıyorum arada bir.Aynı mantık süt veya suyla karıştır haftada 1 sür kafaya gitsin.Pırıl pırıl saçlar yumuşacık oluyor.Bir de elma sirkesi var tabii durulama suyuna banyo sonrası 1/1.5 lt suya 1 yemek kaşığı ekle durula .. misss .. hiç de kokmuyor.Yazın karanfil yaparım bir de kokusu güzel ve güçlendirici etkisi sonuç veriyor.15/20 karanfili suya koy beklet 2 akşam ; fısfıslı şişeden sık saçlarına banyo sonrası , bu kadar.Mayayı içmek saçları 2 kat hızlı uzatıyor ( bildiğin ölçmüştüm zamanında kesin bilgi :D ) , güçlendiriyor , parlatıyor vs.Onun haricinde kıvırcık saçımın elektriklenme sorununa bir çözüm bulamadım maalesef :S Argan yağı çok iyi geliyordu o da çok pahalı arkadaş ..Kısa kestirip fırçayla çekişitirerek düzeltmek tek çözüm , yapacak bir şey yok ..

Doğal bakım candır diyor , birilerinin işine yaramısını umuyorum.Öpüldünüz :))

Öyle İşte

12 Haziran 2014 Perşembe

Yolun yarısından bir durak öncesi :) 30 yaş Mimi !

Sevgili Pehito nun acımasız :P mimi , 30 yaşınızı nasıl karşıladınız / karşılayacaksınız ? mış efendim..
Ya ben aslında buraya uzuuunn uzunn yazabilirim , düşündüm ( karşılayalı epey oldu da :S ) neler yaşamıştım ne hissetmiştim diye .. o zaman Küçük Emrah bakışlı bir Butt canlanır gözünüzde .. pek bi dramatik olabilir o yüzden işin güzel tarafını yazayım fiziken hiç 30 göstermediğim için çok mutluydum , neyyy bu çocuk senin mi diyen yüzlerce insan oldu , üzerinden geçti 9 yıl anca üç aşağı beş yukarı öyle  gösteriyorum ( kendini beyenmiş Butt ! ) .. pek böyle cümleler kurmam ama napiim öyle gerçekten :S .. genler şanslı ..
Özetle 30 yaşımdan bi p*k anlamadım ben ; girdiğimin bile farkına varamadım, tek tesellim de bu yukarıda yazanlar işte .. nasıl karşıladım , neler yaşadım çook fazla ve ağır aslında 30 yaşında biri  için..boşverin..

Öyle İşte ..

11 Haziran 2014 Çarşamba

Erkek Dediğin !

Eli dursa kolu , kolu dursa kafası yerinde durmuyor .. kızcağız sıkıldığını belli edemiyor , bunalıyor .. bir pıt yana kayıyor , o da kayıyor.. bacağını doluyor , belini sıkıyor , yanağını sıvaz sıvaz , ensesine şap şap.. örümcek gibi dolam dolam .. arkadaş bana fenalık geldi , erkek dediğin ölçülü olacak , saygılı , efendi olacak nedir bu böyle ulu orta ... elini melini tutacaksan tut , konuş işte adam gibi !! kızı rezil ettin bee.. annemin bir lafı vardır ''sırnaşık tavuk b*ku '' der böylesine .. öyleymiş tavuğunki ;  sıyırırsın bulaşırmış daha çok :))
Küreğimi kullandırttı bana yine ..hayır 18/20 yaşında da değilsin , kavak yelleri desen..

Takıldım yine ... Öyle İşte


9 Haziran 2014 Pazartesi

Mim : Mor mu ?

Bilal Aydın mimlemiş yanıtlayayım , sorularda zor haa öyle pat diye cevaplamak olmadı .. bi de mor ne alaka çözemedim neyse aşağıda :D ;

En çok sevdiğin yönün nedir ? 
Ayıp bee , söylenir mi hiç ayy ben şöyleyim böyleyim diye .. sıfır puan bana bu sorudan :))
Sen hiç yağmurun altında ağladın mı ?
Evet 99 depreminde ağlamıştım.
Diyelim ki sana 3 dilek hakkı tanındı , ama sadece insanları değiştirebileceksin neleri kimleri yada hangi özellikleri değiştirirdin ?
- babamın inatçılık huyunu değiştirmek isterdim.
- kendimin saçma ne kadar huyu varsa değiştirirdim.
- 3.sü uyduruk bir şey yazmak istemedim.buraya yazamam da  pass :P (sıffır puannn )
Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi ?
Girdim.Çeşme Ilıca 'ya günü birlik gittiğimiz bir gün bi ton yağmur yağmış ama geri dönmemiştik.
Yaşadığın en gülünç durum nedir ?
Ayy bende çok var hangisini yazayım diye düşündüm.İzmir'de yıllar önce iş arkadaşımdan eski eşim için borç almıştım onu vermeye evine giderken kapkaça uğradım parayı çaldılar :D aynı iş yerinde çalışırken yurt dışında operasyon sorumlusu arkadaşla telefonda konuşurken hatlar karışmış ben hararetli hararetli konuşurken araya Türkiye depo girdi aaa Stuttgart ofise Türk mü aldılar ? demiştim.Ne Almanyası abla depodan arıyom ben ne diyon diye dumura uğramıştı depodaki arkadaş.5/6 ay güldük.. bir de arkadaşıma ev ararken gazete ilanını arayıp meslek alışkanlığıyla '' eviniz kaç m3 ? '' diye sormuştum. ohooo neler neler ..
Kendine ünlüler dünyasından bir eş yada sevgili seçebilseydin , kimi seçerdin ?
Oldum olası ünlülerle ilgili hayaller kuran bir tip değilim , zorlandım ??!! kişiliğini bilmeden filan sadece fiziksel görünüme göre değerlendirirsek hımmmm ne biliyim klasik Türk erkeği modeli beni çeken sanırım beyaz ten siyah saç bıyık filan.. Şu Burak Özçivit çok yakışıklı çocuk mesela :))
Hayatın bir film olsa hangi aktör yada aktrist oynamasını isterdin ?
Hımmm Cate Blanchett iyi oynardı ..
Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı ?
Evet.Haksız yere işimden olduğumda sinirimden bir çocuk parkına oturup ağladım.
Süperman mi Batman mi ?
Süperman tabeke .. hah küçükken ona aşıktım işte :D
Çocukken hepimiz bir nesneyi yada olayı başka bir şey zannederdik , mesela Eyfel Kulesini elektrik direği sanmak gibi ,senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı ?
Milyon yıl önceyse demek ki çocukluk , hatırlamadım.Yoktu heralde.
Sizce hayatın anlamı nedir ?
Hayatın anlamııı .. bir gün bir şekilde öleceğimizi düşününce ne anlamı var diye düşündüğüm çok oluyor aslında..kırgınlıklar, cebelleşme bazen çok anlamsız geliyor..benim için vazgeçilmez burayı bura yapan tek insan kızım..mutlu olduğun anların toplamıdır heralde..

8 Haziran 2014 Pazar

Robin Food'lar Beykoz'da

Orman beslemesindeydik bugün yine , eve döndüğümde facebook sayfasına fotoğraflarımız eklenmişti bile .. takipçilerimizden biri ne güzel isim bulmuş yorumunda Robin Food'lar demiş :D pek beğendim başlık olarak kullandım bende.. bu kez kendi resimlerimden ekledim sizin için..


Karınlar doyup suyumuzu da içince sıra beni sev - beni sev yarışına geliyor.Birinin başını okşamayagör etrafını sarıp seni paylaşamıyorlar.. verdikleri bu mutluluk duygusu benim dediğin terapide alamayacağın kadar muhteşem  ve nasıl iyi geliyor insana anlatamam..


Veee yavrular ... annecikleri yok , bırakılıp gidilmiş oraya ormanın biraz daha korunaklı iç noktasında barınakları var .. her hafta vitamin ve antibiyotik veriliyor ve konserve mama onlara özel :D sonrada pofidik pofidik oynuyoruz :)) şirin ötesi bir şey bunlar görmeniz lazım..


Günün sinirleri bozan tek resmiydi .. her hafta üzerine özellikle Allah Rızası İçin bozmayın yazılmasına rağmen kırıyorlar .. erkek arkadaşlar yine onardı :((

Öyle İşte .. İyi Geceler :))




6 Haziran 2014 Cuma

....

Şunu anladım ki ; çocukken uçurtmanın ipini bileğine dolamak tek mutluluk veren bağlılıkmış..
            Doğum günün herşeye rağmen kutlu olsun E.. hep unuttum sanırdın , kızdığımdan unuturdum bilirdin..

4 Haziran 2014 Çarşamba

Kuaförcü Butt ;)

Gittiğim ama pek hoşlaşmadığım nikaha giderken evde kendi saçımı kendim yaptım :)
Düğün / nişan sezonu yaklaşıyor , kuaföre gitmeye gerek bırakmayan retro bir saç toplama yöntemi yapılışı şu şekilde buyrunuz efendim ;


Saçları gerekiyorsa maşalayıp , şöyle bir saç bandını elimize alıyoruz benimki kumaş saç örgüsü .. çiçekli , kurdela , sadece kumaş , lastik alternatif çok tabii .. kıyafete göre size kalmış :)

Bandı başın üstünden resimdeki gibi saçlar dışarıda kalacak şekilde geçiriyoruz..

vee saçları bandın içine doğru sara sara devam ediyoruz..

tarakla yada elinizle bir kısmını dışarı çekin ...

çektiniz mi ? tamam ..

biraz tel toka , biraz spreyle sabitleyin ..

ta ta tamm ... işte size kuaföre gitmeyi gerektirmeyen romantik / retro bir model :)))

Öyle İşte ... Sevgilerrr

Yaşanmışlık ??


Sene 2000'di  Marmara depremi yeni olmuştu..

Prefabrik evlerde oturuyorlardı , yeni evlenmiştiler.Adam doğru düzgün bir iş bulamadığından zar zor toparladıkları hayatlarını bir düzene koymaya çalışıyorlardı.Herkes depremzedeler için açılan kurslardan mum kursuna giderken kadın eve destek olabilmek için daha iyi şartlarda o da çalışabilsin diye , bilgisayar kursuna gidiyordu..
Gece yarısı 02:00 gibiydi ; kavga etmeye başladılar adam (cinsel ) yetersizliği yüzünden kadına hayatı dar etmeye yeni yeni başlamıştı .. o kadar kii kadının üstündeki elbiseleri yırtarcasına çıkarmaya ve bağırmaya başladı ... en son çırılçıplak soydu , boğazına elini geçirdi ;
- Neden gidiliyor o kursa ? hııı ? neden ? neden ? diğer kurslarda erkek yok ondan mı ? fingirdemek iyi mi geliyo ?
- İyice delirdin sen !! dedi kadın .. adamı iteledi..
Hiddetle gözleri kocaman oldu adamın , kolundan tutup bir hışımla prefabriğin kapısını açtı ve kadını dışarı attı..çırılçıplak bir şekilde ....
Kadın bir kaç saniyelik afallamanın ardından hemen yan tarafa attı kendini , prefabriğin ışık gelmeyen tarafına.. yere oturdu tüm vücudu titriyordu dizlerini kendine çekti .. elini ağzına sıkıca kapadı ki ağlaması duyulmasın.. öyle ağladı öyle ağladı ki 10'ar 20'şer dizlerine sıcak sıcak döküldü gözyaşları , oradan bacaklarına doğru sızdılar ...
Adam yanına geldi , kolundan tutup hızlıca hiç birşey söylemeden içeri tekrar savurdu kadını..kapıyı kapatıp gitti..kadın üzerini giyindi yatağa uzandı ,  sızıp kalana kadar ağladı ..

'' Yaşanmışlıklar var anlıyorum mu dedi biriniz ? '' dedi kadın . Siz ne bilirsiniz ki ?
Sustu sonra .. sustuk ... ruhunda açılan derin kocaman yaralara bakamadık bile ...

Not : Gerçek bir hikayeden alıntıdır.Kadına ne mi oldu ? hiç bilmiyorum inanın.

Öyle İşte .. İyi Geceler ..

3 Haziran 2014 Salı

Gergin Kelebek :/

Cüneyt Arkın olmak istiyorum , hani böyle filmlerinde hiaaaaa diye atlıyo ya kaleden uçup 8/10 kişiye dalıyo ..
Yada dur çizgi filmlerdeki kediyi mahfeden uçurumdan atan tweety olmak istiyorum , pofff diye yere yapışır da arkasından bakar ya ..

Veya hani hani filmlerin bazı sahneleri var elini şöyle bir masanın üstünde gezdirir üzerinde ne varsa devirir , çaaatttt diye elindekini aynaya fırlatır .. hızını alamaz odada ne varsa darma dağınık eder bağıra çağıra ..

Olmadı mı ? ünlü Rambo sahnesindeki gibi makineli tüfekle tatatatata taramak istiyorum...

Yalancı , ikiyüzlü , sahtekar , aşşağılık , pislik , güvenilmez , pişkin  ....

Ne diyordum !

Gitmek istiyorum sonra , uzuuunnn bir yolculuk yapmak giderken cama başımı dayayıp hiiç bir şey düşünmeden öylece bakıp kalmak istiyorum...


Öyle İşte ... :))

Nikah & Çocukluğum & Vs


Bu hafta sonu Beykoz Orman Beslemesine gidemedim.Gitmeme sebebim sonradan beni üzdü.
İlkokuldayken uzun böyle belimize kadar saçlarımız vardı ikimizinde , ben anneme o babannesine söyler aynı şekilde ördürürdük saçlarımızı ; ucuna bakkalda satılan içi rafyalı kırmızı tokalardan takardık.Taç kraker mesela her gün bir tane alır okulun bahçesindeki ağacın dibinde 4 ünü ben 4 ünü o yerdik ..Dip dibe yapışık ikiz gibi yaşardık.. heryere beraber gider sabahları uyanır uyanmaz bile birbirimizin kapısında bulurduk kendimizi..erik ağacına tuzlukla çıkardık , incir ağacının ''bizim'' olan dalında oturur bahçeden kopardığımız domateslerin üstünü böyle ısırıp açar parmagımızla tuzu döküp karıştırır karıştırır salça oldu diyerek gülüp içerdik o karışımı ( ıyyy böyle pis ellerle nasıl karıştırırdık o domatesi )  her ikimizinde zor çocukluğu vardı , ben mesela ''ahhh çocukluğumun güzel yılları'' diyebilenlere özenmişimdir hep ...belki de açıklığı kapatıyorduk x ile sıkı sıkı sarılarak..
Facebookda beni eklediğinde uzun uzun konuştuk duygulandık.. zaman geçmiş bizi bir yerlere savurmuş en sonunda İstanbul'da buluşturmuştu hey gidi günler di ..ama Beşiktaşda güzellik uzmanlığı yapıyor , kokoş kokoş tiplerle acayip bir şekilde dünyadan bir haber yaşıyor gibiydi..paylaştığı fotoğraflar , yaşadığı hayat , tavırları  ;  x gitmiş yerine tuhaf bir kadın gelmiş gibiydi .. botoxlu sosyetiklerle çekilmiş kıskananlar çatlasın yorumlarıyla dolu bir garip dünya resmi ...
Nikaha gitmek istedim ilk evliliğinde mutlu olamamıştı , yıllar sonra görüşmek gidip sıkı sıkı sarılmak çocukluğuma dokunmak istedim..
Gittim de ... aynı ortam vardı , botox yüzünden tüm ifadesini kaybetmiş birbirlerinin kıyafetlerini konuşan sahte,soğuk öyle duruşlarının havalı olduğunu sanan saçma sapan insanlar güruhu.. yanlarındaki adamlar huzursuz robot gibi mal mal etrafa bakıyor ,  kadınlar ordan oraya zıp zıp zıplayıp birbirlerinin dedikodusunu yapıyordu.Atmosferdeki sahtelik boğdu beni , oraya ait değildim..zaten x de beni nikah sonrası gittikleri bilmem ne restoranına davet etmedi .. iyi de etti , kırıldım yine de aslında ama ; iyi etti boşver ..
Diyeceğim o ki orman beslemesine gitmediğime pişman oldum , oradaki insanların hepsini topla afedersiniz ama Beykoz daki 1 tane köpek etmezler .. bir ara bağırasım geldi '' aman buraya geleceğime orman beslemesine gitseydim keşke'' diye ..yüzlerine söyleyesim geldi tuttum tabi kendimi ..çocukluğumun güzel neredeyse tek anısı da silindi gitti böylece..

Öyle İşte ..

2 Haziran 2014 Pazartesi

Sorular & Cevaplarım & Mim

Bilal Aydın ve Persepone can beni mimlemişti , cevaplar aşağıda efendim :)

Soru => Arkadaşın saçını boyatmış , hiç olmamış nasıl olmuş sorusuyla karşına dikilmiş ne dersin ?
El cevap => Ne dicem kesin yine dann diye söylerim olmamış diye , ama onunla birlikte renk araştırır bulur eder enn yakışanı ben boyarım heralde..


Soru => Evde hangisinin olmasını isterdin ?
El cevap => Ben en iyisi şimdiye kadar beslediğim hayvanları sayayım siz olmayanları resimden seçip çıkarın :P şu anda Şeker var ( köpek ) , daha öncesinde pembe vardı (kedi ) , ondan önce putsi vardı ( kuş ) hatta kuş yıllar içerisinde 4/5 tane olmuştur ..kaybettikçe yeniden aldık 2.putsi , 3.putsi diye gidiyo .. ondan önce bunny vardı ( davşan ) , ondan önce  lily vardı (ördek )  lily nin adı tuvalet kağıt ambalajındaki ördekten gelir.. başkaaa ne vardıı .he bir de akvaryum oldu , siyah olan balığın adı pörtlekti gerisinin adını hatırlayamadım :D

Soru => İntikam ??
a. Soğuk yenen bir yemektir.
b. Tatlıdır.
c. Gereklidir.
d. Gereksizdir.
e. Diğer

El cevap => hiç almadım walla bilmiyorum .. ama gereksiz yani , o derece kinlenmedim kimseye..

Soru =>  Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdin?
a. Bir süper kahraman
b. Kill Bill'deki gelin
c. Cezalandırıcı
d. Diğer

El cevap = > walla ne olsan bu ülke kötülerden temizlenmez gibi :S ama d şıkkı diyelim diğer.. benden süper kahraman mı olur bee .. tülden ganatlı kelebek :P

Öyle İşte .. Öpüldünüz :))

30 Mayıs 2014 Cuma

Ayna

Hani böyle filmlerde olur ya , omuzlarından tutup aynanın karşısında kendini kendine göstermeyi istediğim insanlar var..  sonra şöyle demek istiyorum ;
Canım bak kendine ....
Biraz etrafından gözlerini ayır ve bak ... değerlisin sen , iyi birisin , çok bilgili , her sorunu kısa sürede kendine has yöntemlerle  çözümleyebilen , özel , az bulunur birisin . Kimsenin düşünemeyeceği ayrıntılar üzerinde düşünürsün , merhametlisin , özün temiz , tertemiz.Günümüz insanlarından çok farklısın , benim dediğin adam/kadın seni öyle kolay kolay anlayamaz , kimsecikler seni  çözemez , ulaşamaz sana .. o kadar özel bir insansın kiii ...

Canım benim bunları ; geç aynanın karşısında kendi kendine söyle emi , walla bak sıkıntı geldi kibrinden !!
daraltıyosun yani bildiğin yawww..dur burada bu aynanın karşısında böyle, kendi kendine neee kadddar özelll biri olduğunu anlat , tamam .. demek istiyorum.


Öyle İşte ..;)

27 Mayıs 2014 Salı

Meditelim mi ?

Akşamdan beri şuna gülüyorum , meditasyonda bunun kadar kötü değilim tabi ama .. ne biliyim azıcık bana beni hatırlattı :)))
Zor ama çok faydalı , insanın sıfır düşüncesizlik noktasında öylece kalası geliyor..

Dinazor Butt'unuzdan şarkı :P Dinleyelim Allah hepimize ''sen yetersin '' diyecek sevdicekler nasip etsin..Amin.Bunu da sonradan ekledim , pofudukum bugün :D napim..

Öyle İşte .. Günaydın :)

26 Mayıs 2014 Pazartesi

Bahçeden Bildiriyorum :D



Sezon açıldı gibi ..
Kışın kasvetli , soğuk , belirsiz havası yavaş yavaş dağılmaya başladı çok şükür .. biraz fotoğraf ekledim sizin için :)
Sahilde bulduk şimdilik Şekerin yanında idare ediyoruz , umarım bir yuva bulabiliriz..bulamazsak da ne yapılacak düşünmek için çok geç zaten :S
Yumoş yumoş yuvarlanıp duruyoruz bahçede işte :))

Güller..
Dut Ağacından..
Günaydınııım Nar Çiçeğim .. Sevgilim (şarkı geldi aklıma )

Yeni Dünya yada diğer adıyla Malta eriği sanırım ..

Fişnecan olmaya çalışıyor :))

Bahçe Panaroma :))
Kızçem gizli görüntülerimi çekmiş :P

Masanın altından böcük bakış :))

Çay / Kahve .. bakmayı hiçbir zaman beceremediğim fal :S

Yaz kızım : Unutulacak her şeyin unutulmasına , hayatın beklemediğin yerden çakma ihtimalinin hep var olduğuna.. ayrıntılarda boğulup bütünü görememe sorunsalının cözülmeye çalışılacağına karar verildi ..

Öyle İşte .. Öpüldünüz ;)