2 Ağustos 2014 Cumartesi

Aldatıldık !!

Sabah sabah sokakta tam da evimin önünde kazı çalışması yapılması sinirlerimi zıplattı evet ! ama biraz sakinleyince yazabilirim diye düşündüm..
Şu şarkıyı hatırlayanınız vardır '' ehe dino Butt :P ''  ne kadar da ben ve benim gibi bloggerları anlatıyor değil miii ? 


Hani şu gereksiz yere verdiğimiz tavizler , ilişkileri kurtarayım derken kendini pırtık pırtık etmeler , anlayınca atı alan Üsküdarı geçmeler ... efendime söyliyimmm kendini bu saçma girdaptan kurtarma çabaları , üst üste yapılan hatalar .. Bir yerde okumuştum bir zaman ;  '' saçma sapan adamlarca güveni yerle bir edilmiş kadınlar'' demişti.. adamlarda denebilir elbet ; ama bu aralar empatik olamıyorum sadece bu taraftan bakabiliyorum sorry ... Blogger marşı gibin :)) Dinleyin ...

Öyle İşte .. 

17 yorum:

Adsız dedi ki...

taviz yok acı yok rocky :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Toprak => Adriannnnnn :P

Adsız dedi ki...

aldatılsak da aldatmadık! vicdanımız rahat en azından. :) (bardağın dolu tarafı :P )

Butterfly'ınız dedi ki...

Dr.Blue => Hoşgeldin :)) değil mi yaa :) ne güzel dedin

Ali dedi ki...

Tek taraftan bakma hayata…
Hangi insanın derinine biraz eğilsen, ortak bir dert karşılıyor seni: anlaşılma isteği...

Butterfly'ınız dedi ki...

Ali => bu aralar pek empatik olamıyorum dedim ya :) ama doğrudur anlaşılamama sorunu herkeste var ..

Adsız dedi ki...

hoş buldummm!! :))

Ahu Kader dedi ki...

Ne tatli bir sarkidir bu :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Kara Boncuk => Hoşgeldiinn :)) evet güzel şarkı , 2 gündür dinleyip duruyorum ben de :)

Bilal Aydın dedi ki...

taviz tavizi doğurur derler bazıları. bazıları da, imtiyaz gereklidir derler, bazen. iki taraftan bakma sen de Butt, bir ordan bak, bir burdan. sıra sıra, azar azar. küstürme kimseyi. :))

Butterfly'ınız dedi ki...

Bilal => taviz değil derdim .. gereksiz taviz ;) anladın sen :))

safransarı dedi ki...

hahhah
easy kovbooy :d

Butterfly'ınız dedi ki...

Safransarı => bak nası dalga geçiyoo :))

Adsız dedi ki...

evet aldatıldık! :)
özlemişim seni okumayı hatun<3

Butterfly'ınız dedi ki...

Alis => gelmiyosun diye üzülüyodum .. yorumunu görünce sevindim :* ben seni hep okuyorum :D

Umut hikayem dedi ki...

Empati kurmaktan gına gelince herkesi aynı kefeye koyuyorum artık :)
Olsun böyle bi sorun olmuyo :D

Butterfly'ınız dedi ki...

Şeyma => empatik olmayıverelim canım arada sırada nolur ki :))