10 Mayıs 2014 Cumartesi

Derya Baykal'ımsı Butt :D

Görünce oha dedim afedersiniz !!
Ayy bundan ne güzel şu / bu olur dediğimiz şeyler vardır da ;
Mesleğim gereği pek sık haşır neşir olduğum Euro Pallet'ler yahuu ..
Ev için çok rahat olmayabilir ama harika balkon / bahçe mobilyası olmaz mı ?
Ayyy bayıldım valla ... paylaşmadan edemedim :))


Bi de bak büyük mutfaklar için köşe olur oturmalık .. yemek masası ortaya misss ..

Öyle İşte .. Gülümseyin emi :))

11 yorum:

Ferhat Bayram dedi ki...

yaraticik varsa hersey mumkundur :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Ferhat => hakikaten öyle..feyz almalı :)

Seyma Tanis dedi ki...

Ama cidden oha :))
Yapan çok güzel yapmış ama :)

Persephone dedi ki...

ahahaaa çok yaratıcı olmuş hakikaten...olur neden olmasın ki?;)

Butterfly'ınız dedi ki...

Şeyma = > evet baya iyi :))
Tanrıçam => Valla daha başka da vardı neler yapmışlar yahu paletten

viva makyaj dedi ki...

Woww yaraticiliga bak :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Viva => Değil mi , pek beyendim ben de :D köpeğim için koltuk yapmaya karar verdim.. bakalım

ahukader dedi ki...

Amanin bizim euro paletler ne hale gelmis. :)

Sonsuz dedi ki...

mesleğin nekiiiii =)

Butterfly'ınız dedi ki...

meraklı taze Sonsuz ;)

Sonsuz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.