26 Mayıs 2014 Pazartesi

Bahçeden Bildiriyorum :D



Sezon açıldı gibi ..
Kışın kasvetli , soğuk , belirsiz havası yavaş yavaş dağılmaya başladı çok şükür .. biraz fotoğraf ekledim sizin için :)
Sahilde bulduk şimdilik Şekerin yanında idare ediyoruz , umarım bir yuva bulabiliriz..bulamazsak da ne yapılacak düşünmek için çok geç zaten :S
Yumoş yumoş yuvarlanıp duruyoruz bahçede işte :))

Güller..
Dut Ağacından..
Günaydınııım Nar Çiçeğim .. Sevgilim (şarkı geldi aklıma )

Yeni Dünya yada diğer adıyla Malta eriği sanırım ..

Fişnecan olmaya çalışıyor :))

Bahçe Panaroma :))
Kızçem gizli görüntülerimi çekmiş :P

Masanın altından böcük bakış :))

Çay / Kahve .. bakmayı hiçbir zaman beceremediğim fal :S

Yaz kızım : Unutulacak her şeyin unutulmasına , hayatın beklemediğin yerden çakma ihtimalinin hep var olduğuna.. ayrıntılarda boğulup bütünü görememe sorunsalının cözülmeye çalışılacağına karar verildi ..

Öyle İşte .. Öpüldünüz ;)


9 yorum:

Persephone dedi ki...

Yirim:))Ne güzel bahçen var..Alınan kararlar da pek güzel;)Sevgiler...

Ferhat Bayram dedi ki...

vallah ya burda yagmur yagiyor

ouww dut gordum canim cekti

Butterfly'ınız dedi ki...

Persephonecan=> :)) tenk yuuu .. bekleriz efendim ;)
Ferhat => bahar yağmurları iyidir aslında dimi ?dutu silkeledik bugün.. ezildi ama hep.merdiven/ağaçtan yeme olayı zahmetli ama daha güzel ;)

Umut hikayem dedi ki...

Bahçene bayıldım :))

Butterfly'ınız dedi ki...

Şeyma => bende çok seviyorum walla , ilk oturmalara çıkış hep bir heyecan ve mutluluk oluyor :))

Ali dedi ki...

Bahçenin güzelliği ve kararın doğruluğu sevindirici...
Fişne mi? Kiraz mı? (:

Butterfly'ınız dedi ki...

Ali => :)) thanks .. Fişne keşke kirass olsaymıştı..

Ahu Kader dedi ki...

Bahce harika sende harikasin. Saclarin cok güzel :) Gördügüm kadari ile tabi ki.

Butterfly'ınız dedi ki...

Ahucum => ehe teşekkür ederim :) saçlarım dert bana yaa..kıvırcık böyle yoluk yoluk çok zaman :S