15 Mart 2014 Cumartesi

İkilemler Ovası , Duvar Vs.

Erkenden evlen(diril)ince , yaşayamadıklarınız içinizde birikiyor.koca bir heves yumağı olarak kalıyor bir yerlerde..çok heves var hiiç yaşanmamış bile olan :/ ama işte kınanırsın yani gülerler adama (böyle ) bu saatten sonra .Sonra küsüyorsun içine kaçıyor; kalın kalın duvarlar örüyorsun etrafına yada ördürüyorlar..

Her kadın (ki ülkemde benim gibi bir dolu kadın var ) farklı yollardan aşmaya çalışıyor bu duvarı..
Karakteristik özelliklere göre değişen duvarı örüş ve yıkış, yıkmaya çalışış çabaları var ..

Benim mi ? Of course .. olma mı ? , bir tanesini yıkmaya çalışma çabalarım küçük bir delik açmaktan öte gidemedi maalesef..çok uzun zaman bastırarak yaşamak ; duygularını serbest bırakabilme özgürlüğü geldiğinde titrek aptal ördek yavrusuna döndürüyor seni , bunu erkekler pek anlayamaz ..öyle büyütülmediler çünkü , kendini baskı altına almak nedir bilenler vardır belki ama , bunu yıllarca sürdürebilmek nasıldır bilemezler..en azından ben bilebilecek olan biriyle hiç karşılaşmadım ,böyle yaşamaya alışmak başka türlüsünü hayal bile edemeyecek kadar korkar hale gelmek vs.vs..

Bu duvarları dozerle ezen hiiieeyyyyt yeter beee yıktım işte diyen kadınlarda gördüm..dedim ya karaktere göre değişen biçimde yıkış şekilleri var ...

Mutlular mı ? Hayır...
Belki ufak ufak gözünü dört açarak , yavaş yavaş yıkmak lazımdır ..iyi de kuzum zaman geçiyor , son darbeyi elimdeki bastonla mı vurayım ?

Eeee ne edecez ? Kaldık mı yine ikilemler ovasında çobansız ...



Öyle işte .. İyi Akşamlar

5 yorum:

Adsız dedi ki...

".iyi de kuzum zaman geçiyor , son darbeyi elimdeki bastonla mı vurayım ?" :)))) bunu bazen ben de düşünürüm.
ne kadar samimi ve akıcı bir dilin var, sayısı az diye tüm arşivini okudum gitti:)
hoşgeldin:)

Butterfly'ınız dedi ki...

Hoşbuldummm :)) sevindim teşekkürler güzel sözlerin için

Sonsuz dedi ki...

=) telefonla okumaya calışıyorum bakalım, aliscikte gelmiş buralara

Sonsuz dedi ki...

Hangi yerimiz yarım kalmadı ki ?

Butterfly'ınız dedi ki...

Sonsuz => du bakalım yetişicem ben cevaplara :S