17 Mart 2014 Pazartesi

Devreleri Yanmış Butt'un

İsmi lazım değil bir yerde hanımkız sevdiceğiyle konuşuyor ;

- Aşkım , öhü öhüü öhhhhüü ay boğazlarım acıyo bi de bugün patronla tartıştık ultra sinirlendim ( evet tartıştı sonrasında odasına geçip konuştular bitti gitti tüm gün k.çına bile takmadı afedersiniz ) ..
yok yok gelmiyim ben bu akşam, hem sinirim bozuk hem hastayım valla bak aşkım , seninde canını sıkmıyım şimdi ...öptüm canım bye bye ..
telefonu kapadı bize dönüp ayyy valla çekemicem bunu bu akşam .. dizimi izlemem lazım netten , şimdi gelmiyorum desem bi ton laf edicek ..hastayım diye yarın da ilaç getircekmiş öfff bi de içirir bana onu zorla şimdi ...
aç aç sesini ben bu şarkıyı çok seviyorum ;
- Vefan yyyokmuşş be sevgili , içindeee aşk yananlara yolundaaan dönme aldırmaaa olanlaraaaa dıptıs,dıptıs

:S :/ ??? !!!

benim devreler bi yandı böle , dedim alla alla bu nasıl iş .... ölsem yapamam bak ben böyle bi şeyi (dürüst olacam yaa b.k var ) içimden düşünüyorum cık cık cık çocukta nasıl değer veriyo yazık , ulen demek böyle olmak lazım .... filan falan düşünürken telefonum ötüyo , çantanın içinde ararken ışık hızıyla cümleler tekrar geçiyo aklımdan ..

- yahu Butt hemen saniyesinde döndün hee , bak sana da mesaj geldi saçma saçma düşünme hemen ( mesajı da ben yazmışım 4 saat filan olmuş cevap bekliyorum hee yanlış anlaşılmasın ) şarkının sesi de bir yüksek düşünmekte iyice zorlanıyorum... telaş , yüzümde alaycı garip bi gülümsemeyle telefonumu buluyorum , bakıyorum ....

Ehe mesaj bankadan  :S
içimden kendi şarkım geçiyo ...

gerçi sevgilim de değil ( o çok karışık bi konu )

her şeyi içimden geçtiği / o anda yaşadığım gibi aktarmamayı öğrenemedim ben ; bu yaştan sonrada öğrenemem sanırım ... yahu daha geçenlerde birine '' sapık gibiyim di mi ? '' dedim ...aklım sıra dalga geçiyorum kendimle , şaka yapıyorum .. öyle bir konuda öyle şaka yapılırmı a benim salak Butt'um , nasıl bir laf etti ; 3 gün battaniyenin altından çıkamadım :((



siz şarkıyı dinleyin , ben de gideyim şu mutfağı toplayım bari

Öyle işte ... Günaydın

4 yorum:

Beni londra'ya uçur. dedi ki...

3 gün yatağın içinden çıkmamak güzel olsa gerek, bol bol uyku oh mis gibi. Sapık da farklı bir şey katmış konuya =)

Bana da beklerim;
http://benilondrayaucur.blogspot.com


Butterfly'ınız dedi ki...

işte o 3 gün yataktan çıkmama hali dinlendirici olursa sorun yok .. benimki biraz sıkıntıdan dı :)

Beni londra'ya uçur. dedi ki...

Ne o bunalımda mısın? Kendine gel hemen =)

Butterfly'ınız dedi ki...

Bunalımı atlatmaya az kaldı diyelim .. olur öyle zaman zaman geçer ama :))