15 Mart 2014 Cumartesi

İstatistiki Bilgiler

Şunu nette gördüm ;


Tanıdık değil mi ? Elde ettikten sonra paspas muamelesi ; değişmez kural ..ne zaman kaybettin o zaman dank eder , insanlar sanki bunu farkında olmadan yapıyor.Hayvanların içgüdüsel davranışları gibi , ne garip..
Benimde vardır böyle istatistik listelerim , içinden çıkamadığım bir durum olduğunda +/- listesi yaparım zaman zaman ..Olumlu yanları bir tarafa yazıyorsun , olumsuzları diğer tarafa çıkan sonuca göre karar vermek kolaylaşıyor..

Enn sonn yaptım öyle bir liste zaman içinde 3 tane oldu , biraz fazla zor alışık olmadığım bir durumdu..

Önce negatif çıktı , hemen karar verme önemli kararlar aceleye gelmez dedim.
Sonra pozitif çıktı , bu iyi birşey di
Son yaptığımda , birde baktım +/- leri eşitlemeye çalışıyorum ..

bıraktım hemen kağıt kalemi .....


Öyle işte .. Günaydın :))

Hiç yorum yok: