14 Mart 2014 Cuma

Mart Ayı Her Daim Kedilere Güzel

Yahu insan bi iş yerine girdikten 4 ay sonra adamlar ortağından ayrılır , tarumar olur ortağı batar kendide borç içinde kalıp .... beni de bi güzel işten çıkarır mı ?

Kaderin böylesine demişken ; bu  yaşında aptal aptal işler yapıp içinizdeki çocuğa iki tane çakana kadar'' hint kumaşı'' ben kendisini böyle adlandırıyorum ; yüzünüze çemkirip ( o çok karışık bi konu ) canınızı yaktı da , zaten allak bullak olan başınızı alıp nerelere gitseniz bilemediğiniz oldu mu hiç ?

tam da böyleyim işte şu sıralar :/

bizim bahçede Mart ayında açan gül gibi kapıdan bile bakamamış :S , köpişiminde burnu çıkmış :) her şeye sokar da ..


5 yorum:

Sonsuz dedi ki...

=) çok tatlı şeylersizniz

Butterfly'ınız dedi ki...

Ohhhoo başa dönmüşsün :)))

Butterfly'ınız dedi ki...

Ohhhoo başa dönmüşsün :)))

yazmasam delirirdim dedi ki...

Golden burnu olsa gerek :)

Butterfly'ınız dedi ki...

yazmasam delirirdim => hoşş gellldiiinn :)) evet golden , yerim onun burnunu ben <3