24 Nisan 2015 Cuma

ELON :D

Sanırım yalnızlığa alışıyorum , yahut yalnızlık daha kolay gelmeye başladı armut sapı üzüm çöpü .. ay ben korkarım , yok ben kimseyle gerçekten pıt pıt etmezse şu kalp yapamam , karşımdakini kandırmak gibi gelir olmaz ! beriki gelir de bi şey söylerse fıydırır kaçarım , ötekini anlamamış gibi yaparım ..

yok yok ben yalnızlığa hem alıştım hem kolayıma geliyo dostlar ... mızıklayıp durup hiç bi şey yapmıyorum .. içimden gelmiyo ..

du bakiiim  ııı ııııhhh gelmiyoo ..





Bu akşam da  birilerini yalnız bırakmak için yalnızım , o da güzelmiş :D


                                                                                                                    Öyle İştee

10 yorum:

Persephone dedi ki...

Yalnızlık güzel şey;) Sevgiler...

Butterfly'ınız dedi ki...

Persephone => amaaann dimi ya , herkeste mutsuz zaten :S

Lady dedi ki...

Yalnız kalma, kimse kalmasın :D Not : yalnızlıktan korkan nefret eden kız konuştu

Butterfly'ınız dedi ki...

Lady Witch => ben de korkuyorum aslında çaktırma ;) ama kıpırdayasım da yok .. saçma ama öyle

Ahu Kader dedi ki...

Yalnizlik hem güzel hemde bir o kadar da zor bir sey. Zor olani seviyoruz herhalde :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Ahu Kader => ondan mı bu rahatlık ve mutsuzluk hali .. hiç bilemedim :S

safransarı dedi ki...

çok alıştırma kendini :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Safransarı => annemin bi lafı vardır elden gelen öğün olmamış , o da vaktinde bulunmamış :D .. ansızın filan bi şeyler olur belki kimbilir

siyah kuğu dedi ki...

Böylesi güzel...

Butterfly'ınız dedi ki...

Siyah Kuğu => Kararsızım ... :)