3 Nisan 2015 Cuma

Esmeralda Butt :D

Ayyy her bir depresif durum sonrası saç değiştirme huyu sanırım biz kadınların istisnasız tümünde var :/

Şu saçlar elimde nasıl kalmadı hayret ediyorum .. yahu kardeşim ne diye heves edip kendini siyaha boyarsın yakışmayacağını bile bile hemde ... püffff
Daha önce de yaptın aynı hatayı kaşlar senden bağımsız ; kafa peruk takmışsın gibi gudubet bi şey oluyosun işteeee ..

Bi de söyleyene çemkiriyorum '' siyah değil o bi kereee çikolata kahverengi '' ... sende siyah duruyo alla alllaaaa .. beyaz ten , siyah saç kaşı gözü belirgin insanda güzel duruyo canımcım .. kapito !!

Bir haftada saçımı yine kendi rengine boyadım tabi önce açıp , sonra boyamam gerekti üffff ..

Şöyle Türkan Sultan gibi gürül gürül siyah saçlarım oleydi .. olmasa da yapınca yakışeydii ..



ehe çok şey istedim farkındayım :D

hem siyah da değil çikolata rengi istedimdi ben , olmuyo iştee :/

işin tuhafı mesele güzellik de olmuyo kadınlar için böyle durumlarda vallahi bak ; mesele '' değişim '' baktın hayatında hiç bir şeyi değiştiremiyorsun saç baş , renk boyut illaki bir şeyler değiştirme ihtiyacı hissedip yapıyorsun, garip bi durum ; erkeklerde neden yok acaba ? çok bunalıp hayat üstüne üstüne gelince kendinde değişiklik yapma isteği nasıl olmaz ki ? anlayamıyorum :D

                                                                                                                                  Öyle İşte ..



2 yorum:

Lady dedi ki...

ben genelde kestiriyorum. boyamaya korkuyorum. sanki değişiklik yapınca aynı kadın olmayacağız sanıyoruz bence. :D

Butterfly'ınız dedi ki...

Lady Witch => ne biliyim saçmalık işte :D