5 Nisan 2015 Pazar

Mimlendik :D

Aaaa  öküzcanım mimlemiş :)) kırar mıyım onu hiç , kırmaaammmm.. bir de 100.yayına denk gelmiş hadi bakalım ..

* Doktor ?? hmmm diş haricinde pek gerilmem . Gitmem gerekirse giderim.Uzun zamandır çok önemli gitmemi gerektirecek bir rahatsızlık olmadı çok şükür.Son girdiğim iş yerinin, geriye dönük sigortamı yapmadığı binbir gerilimle gittiğim diş hastanesinden geri dönüşüm geldi şimdi aklıma bak ! pis domuzlar ...

* Yemek ayırd etmem.Hatta canım ne isterse yediğim için kız arkadaşlar arasında gıcık olunan biriyim.. iş yerlerinde '' bi yürü git yaaa !! pilavıda mı yiceksin şimdi ? '' tarzı konuşmaları çok duydum.Kurt var kurt :D
he bi tek koyun etinin o kokusunu sevmiyorum.Yiyemiyorum onu ben :/
onun haricinde mutfakta aşçı edasıyla salınıp yapmayı da , yemeyi de severim :D yani pişirirken havalara girdiğim doğrudur :D biraz klasik törkiş gadınım ben ..
pişirdiğim yemeği yerken ( hele özenmişsem ) birinin yüzündeki ifadeyi çaktırmadan takip etmek enn sevdiğim heyecanlardan biri ... wuhuuuu adrenalin doluyum :P

* Sinirli biri miyim ? Yok değilim . Sinirlendiğim zamanlarda genelde kendimi sıkarım .. kardeşim elindekini direkt duvara patlatır mesela .. ben onu hiç yapmadım.Bir de kitlenme durumu var bende , ya keşke şunu deseydim diye hayıflandığım çok olmuştur.Ama ağır konuştuğum zamanlar da olmadı değil :S

* Makyaj ?? bu konuda hassasım ; cilde sürülen kalıp şeklindeki fondötenli , göz kapagındaki kalın kalın eye liner ve yapış yapış parlayan rujlu makyajı sevmiyorum.Eğer bir yere gideceksem bi ton ıvır zıvır sürüp az makyaj yapmış görüntüsü oluşturabiliyorum :D öğrendim artık onu .. ama genelde full makyaj yapmam , silmesi filan üşeniyorum ben :/ kahverengi kalem , renkli nemlendirici , mat pembe / şeftali tonu ruj bitti gitti :D kullandığım kozmetikler ?? oooooo bi dünya doğal yağlar veeee elbette hiç vazgeçmediğim zeytinyağlı sabun ve  güneş kremi :/faktörü yüksek krem kullanmazsam yazın çok fena leke oluyorum.

* Çocuğa isim kısmını hallettim ben :) ama itiraf edeyim bugün şartlar müsait olsun hemen bir çocuk yapardım.. kız erkek fark etmez adı Toprak olsun isterdim ..

* Arkadaş ... çok var aslında , besleme grubuna girdiğimden beri bir dünya insan tanıdım İstanbulda , 2003 yılında aynı iş yerinde çalıştığım insanlarla bile hala görüşüyorum.O konuda sıkıntım yok yani.Herkesle bir anlamda anlaşırım ama özel olan arkadaşlarım var ; mesela kırmaktan imtina ettiğim , diğerlerine göre daha fazla değer verdiğim , kızsam bile mutlaka anlamaya çalışarak yaklaştığım gibi gibi .. evimde ağırlamayı , şarkılı sohpetleri , bir yerlerde oturup vakit geçirmeyi severim.

* Filmler ... korku filmi haricinde sever izlerim .. gerilmek için oturmuyorum ki Tv nin karşısına , korku ve gerilim filmleri, 40 yaşındayım ama ; rüyama giriyo sonra ( gülme yaaauuu ) :/  ee bi de sevdicekle olup koltuğa sıkış tepiş uzanarak izlenirse pek bi güzel tabii :D geçmiş dönemleri anlatan , tarihi yada gerçek hayattan alıntı filmler daha bi güzel .. mutlaka romantik olması gerekmez , eciş bücüş yaratıklı filmleri de pek sevmem .. en son kızımla bir Arjantin yapımı film ve PK i izledik etkileyiciydi

* Sıcak ve yağmur .. hıyyyyy soğuktan , o insanın kulaklarını ağrıtıp boğazına doğru sancı veren rüzgardan nefret ediyorum ben .. Allahım kızma lütfen ama sevmiyorum !! 50 derece sıcak olsa kedi gibi mırıldar hiiiççç sesimi çıkarmam o derece .. Yağmuru severim ama  ; hiç çıt çıkarmadan sesini dinlerim bazen ..

* Çay / Kahve her ikisi de mevcut bende mutlaka çay demlerim hergün elbette .. kahve de her sabah 1 fincanım var .. ama dur yok , galiba çay olmadan olmaz .. evet evet çay :)

                                                                                                                               
                                                                                                                                           Öyle İşte

Ali Çalışkan , Sonsuz , Persephone , Lady Withch ve Safransarı yı mimledim gitti ..yahıt  okuyan herkes yapsın işte :D








4 yorum:

Lady Witch dedi ki...

Sinirli olmamak dünyanın en güzel şeyi şanslısın.Korku filminde örümcek yoksa islerim ben yoksa hayatta bakmam.

Butterfly'ınız dedi ki...

Lady Witch => ya sinirleniyorum tabiki , öyle terör estiren bir tip değilim sadece :)

Lady Witch dedi ki...

Gözümden kaçmadı zannetme tembellik yapıyorsun bak hiç yeni yazı yok

Butterfly'ınız dedi ki...

Lady Witch => ehe evet ya .. tembel teneke ben :S